diumenge, 27 de desembre del 2009

El debat

En l'última classe de Comunicació oral, escrita i digital, el meu grup i a mi ens va tocar fer el nostre debat. El tema era: El professor té autoritat dins l'aula?.
Al meu grup ens va tocar defensar que si que te autoritat el professor, això va fer que tothom es veies obligat a canviar la seva opinió, ja que totes pensàvem que el professor no en té d'autorita encara que n'hauria de tenir. Va ser molt díficil de defessar-ho però sobretot ens vam basar en un fet real i que últimament està molt present i és que els joves d'avui en dia ja no tenen respecte per a ningú així que són ells els que no fan cas de res.
Jo vaig ser una de les oradores del meu equip. Alhora d'argumentar i exposar les meves opinions crec que o vaig fer massa despresa i de manera complexa, ja que no vaig saber contenir els nervis, ja que com diu el llibre Com parlar bé en públic, tothom té nervis quan fa una exposició oral però els ha de saber controlar.
Pel que fa el debat en general crec que va estar força bé ja que vàrem respectar el temps i torn de paraula. I sobretot ningú va parlar mentre ho estava fent un altre ja que això fa que el debat es converteixi en un "debat" del que surten a la televisió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada